Snötider

Det är tuffa tider nu. Det är snö och det ställer till en massa problem, vilket vi kan se i tidningen varje dag. Det står ofta på förstasidan att det är kallt i sverige. Det älskar jag. Tidningen ska ge oss nyheter så det är ju jättebra att det står att det är kallt så att vi vet om det innan vi börjar vår härliga dag!

 

Jag läste även om några som var insnöade vilket fick mig att fundera lite. Tänk att bli insnöad! Vad skulle jag då göra? Jobba hemifrån är ju vanligt idag så det kanske vore något. Jag ska ställa en stege till fönstret och sätta upp en skylt där det står "Jallis livs" Ni som har bättre namnförslag är mycket välkomna att dela med er. Ni som läser min blogg ska självklart få förmåner! Bara att nämna "as good as it looks" så får ni 50% rabatt på valfri julskinka! Det ni! Var 50:e kund beönas eventuellt med en kram också.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0