Hard Rock Café

Efter jobbet i lördags blev det hard rock café för att fira Sandra som fyllt 30 tillsammans med Rickard och Rickard! Så trevligt att jag faktiskt tog en drink! Bara en sådan sak! Cosmopolitan för att vara exakt. Nu när jag redan har bloggat om hur manliga saker jag köper så tänkte jag att det kan väl inte skada att säga det heller! Här är bildbevis!

Det syns lite halvdåligt men ändå, den var god!

 

Så vad har jag då gjort idag? Jo jag har varit riktigt produktiv! Lekt både bagare och hushållerska! Med andra ord, jag har bakat frallor och tvättat för er som inte är så snabbtänkta;) Vill ni se frallorna? Vill ni? Okej eftersom ni tjatar så!

 

 

Titta vad fina! Nu känner jag att jag är värd att inte göra någonting! I alla fall inget som är värt att blogga om. Ni får sitta och gråta över att ni inte kan smaka på dom goda frallorna så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0