Jobbegenskaper

Jag läste en helt underbar artikel på nätet idag..."Trött på jobbet? Så här retar du upp chefen" Okej jag måste erkänna att den faktiskt var bättre än vad det ser ut. Flera chefer/ledare berättade vilka egenskaper de uppskattar hos anställda och det är ju faktiskt bara positvt. Men är det bara jag som tycker att de väljer att lägga ut det på lite fel sätt?

 

-Åh jag är så himla trött på mitt jobb...Ja, jag retar upp chefen så att han blir sur på mig så kanske jag får sparken! Vilken bra idé! Jag får säkert jättebra referenser! För att säga upp sig på egen begäran är ju helt omöjligt. Vilket geni jag är!

 

När jag läser vissa artiklar undrar jag ju om hela den mänskliga rasen är helt dum i huvudet..Men vänta nu, det är ju människor som har skrivit artikeln!

 

Helt plötsligt faller alla pusselbitarna på plats.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0