Ledig torsdag!

Om ni av någon anledning inte snappade upp det så har jag varit ledig hela dagen! Det har varit otroligt fascinerande och kommer antagligen vara mitt mest intressanta blogginlägg någonsin!

 

För det första: Jag har städat badrummet lite och dammsugit lägenheten! Wow vilken start, nu kan det ju knappast bli bättre, tänker ni!

 

För det andra: Jag har varit ute och slängt sopsorteringen! "wow vilken kille, var får du allt ifrån?" tänker ni.

 

För det tredje: Jag har lagat mat! Pasta med köttbllar och tomatsås! "Åh vad gott, vilken kille!" tänker ni.

 

För det fjärde: Jag funderar starkt på att ta en liten powerwalk ikväll. Innan eller efter kaffet. "Oj vilken hurtig person du är. Ditt liv är så intressant!"

 

Tänker ni.


Kommentarer
Postat av: Josef Moberg

Jag tänkte faktiskt det!

2010-10-14 @ 23:48:02
Postat av: Lindi

Jag är mäkta imponerad! Wow Jalli, du kan väl berätta mer! T.ex. om dammsugarpåsen är full eller så... Tänker jag... =)

Sen skulle jag vilja veta mer om den här soppsorteringen! Var det liksom "potatis och purjolökssoppa här, gulaschsoppa här" eller hur funkar det?! Vi har inte sånt på min gård så jag bara undrar... =)

Hehehe... Ses imorrn!!

2010-10-15 @ 21:59:36
Postat av: Jalle

Lindi, dammsugarpåsen blev faktiskt full;) Jag fick byta den, jättespännande! Angående din kommentar på soppsorteringen ska jag nog gå in och ändra det pinsamma stavfelet så att du blir nöjd. Ärthjärna!;)

2010-10-15 @ 22:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0