Serrano?

Nu har jag ju hoppat äver den hel dag så nu måste jag ju blogga igen! Har för tillfället ingen aning vad jag ska skriva så antingen blir det jättetråkigt eller bara allmänt skruvat. Det löser sig!

Det är skoj med kunder som alltid köper samma saker. En sån kom till mig idag. Det är inte ofta man får tillfälle att faktiskt tala om kunden vad den ska ha;) Jag älskar sånt. Killen som hade hand om delikatessutbildningen jag var på berättade om när han hade handlat i en manuell disk och killen som jobbade där vände sig till honom:

"Du ser ut som en Serrano!"

Det är ju så klockrent, jag har inte modet att bete mig så men det är väldigt roligt! Skulle någon säga så till mig när jag handlar skulle det fungera direkt!

 

Jag kom att tänka på idag hur mycket folk gnäller över mycket. På varandra med för den delen. Den är itne speciellt charmigt, jag hoppas verkligen att jag aldrig blir sån när jag blir äldre. Ingen skulle väl gilla att umgås med mig eller läsa den här bloggen om jag bara gnällde?

Men vad vet jag? Jag är ju bara en Serrano.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0