Första dejten

Jag har varit på dejt idag. Men det var inte riktigt planerat. Först jobbade jag och sedan dök hon bara upp från ingenstans och vägrade släppa taget. Hon sa att hon hette förkylning. Himla ovanligt namn, jag tror inte hon är helt svensk. Kanske adopterad?

 

Vi hade sällskap hela vägen hem och även i mataffären innan vi slutligen kom hem till mig. Jag har aldrig varit med om en mer klängig människa. Släpp mig!

 

Jag som hade förberett med godis och massa mysgrejer, men vi är väldigt trötta båda två så det blir en sovdejt istället. Bara ligga och sova tillsammans hela natten. Det får man göra när man är nykär. Inte för att låta elak eller falsk eller så men det skulle vara otroligt skönt om lilla söta förkylning hade åkt hem igen när jag vaknar. Man får inte ses för mycket så här i början.

 

Hoppas att ni önskar mig lycka till. Nu ska vi sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0