Interview with the Jalli

-Jalli, Jalli! Vilken är din favoritfärg? Berätta snälla!

 

Kan jag väl. Det är röd.

 

-Jalli! Om du var en fisk vilken skulle du vara då och varför?

 

En marulk. Då skulle andra tycka att jag såg ful ut vid första mötet och då är det ju ännu större chans att de blir bländade av mig underbara personlighet! Eller hur?

-Jalli! Om du var ett djur då? Vilket?

 

En katt. För dom är söta. Jag är söt. Enkel logik.

 

-Om du vann jätteycket pengar vad skulle du göra då?

 

Oj, jag vet inte. Skänka dom till folk som behöver kanske?

 

-Kom igen, det här är inte fröken sverige! Svara ärligt!

 

Jag vet inte! Betala av lånet, låter det tråkigt? Jag skulle leva och ha kul! Samt hjälpa vänner och närstående som behövde. Fröken sverige svar igen jag vet, men det är ju sant!

 

-Vad är det dummaste du gjort?

 

Svarat på dina frågor antagligen. Eller skrivit det här inlägget.

 

-Ja det här inlägget är rätt konstigt hörru.

 

Jag vet.

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Meja

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-05-08 @ 12:07:46
URL: http://smsalåna.nu
Postat av: Jalle

Haha tack, bästa kommentaren någonsin! Varsågod!:)

2011-05-09 @ 00:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0