kassar och katter

Jag har fått kritik idag! Eller inte kritik, begäran. Önskan kanske man säger. Ja det låter fint, det säger vi! Att det är för lite bilder på min katt. Jag är snäll och uppfyller det denna gång eftersom man vill vara snäll mot sina fans. Varsågoda!

 

Hon verkade inte tycka att det här med bild var en lika bra idé. Det blir nog mest denna gång. Jag vill inte att det ska bli en titta-jag-har-en-katt-visst-är-hon-jättesöt?-blogg.

 

Jag hörde en bra radioreklam idag:

 

-Hej det är jag som är Lina. Som i Linas matkasse.

 

Det är ju ett suveränt sätt att presentera sig på!

 

-Hej Lina det är jag som är Jalle. Som i Jallis blogg.

 

Trevligt att träffas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0