Manligt?

Lindi var rolig idag. Hon sa vad ingen annan skulle säga. Hör på det här:

 

-Jalle kan du göra något manligt?

 

eh, vänta nu. Vi tar det igen:

 

Jalle kan du göra något manligt?


Märker ni att det blir roligare varje gång man säger det? Jag manligt? hoho. Vad var det för manligt undrar ni då? Ta bort en spindel från toaletten!

 

"Den är ganska stor. Men du får inte döda den!"

 

Är du galen människa? Nej inte sjutton gjorde jag det heller!

 

Idag är det ju fredag också, då får man lyxa till det lite! Därför slutar jag det här inlägget nu, blodpuddingen är snart klar..


Kommentarer
Postat av: Linda

Ganska stor?! Den var ju typ fem centimeter! Mellan ögonen alltså!

Skulle vilja komma med ett förtydligande... Jalli lät alltså inte bara bli att döda den, han lät den helt enkelt sitta kvar på toaletten...

Jalli, vet du att lockespindlar är rovdjur!? Va VA VAA?! Ville du att jag skulle bli uppäten?! Då är det slut med våra lördager, vettu... =)

2011-04-03 @ 20:39:18
Postat av: Jalle

Nu försöker du sprida ut elaka rykten och få min blogg nedlagd. Är det så? va? va?

2011-04-03 @ 21:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0