Nu är det klippt!

Blogga eller klippa tånaglarna? Det är faktiskt vad jag funderar över just nu. Jag är en människa med stora funderingar. Jag funderar även lite på om jag kommer känna mig lite ont i huvudet bakis i morgon också? Man kan ju hoppas! På motsatsen alltså.

 

Men Jalle varför är du bakis en onsdag??

 

Det ska jag tala om. Jag var och såg Dropkick Murphys igår! Fantastiskt. Underbara människor det där. Ni som tycker annat är dumma. Speciellt om ni tycker det efter att ha sett dom live. Fantastiskt var ordet. Jag står ut med att vara lite seg idag.

 

Kom du hem ordentligt då Jalle?

 

Jajjemen! Tack för att du bryr dig om mig så mycket.

 

Hur var det att stiga upp och jobba då?

 

Jo tack, det var segt! Samt lite snopet när jag vaknade och insåg att jag låg fullt påklädd under täcket. Hur gick det här till? Jalle då!

 

Men det var det värt! Ungefär som om du skulle ha en dålig dag och vara ledsen och så plötsligt stöta ihop med mig på hemvägen! Vem skulle inte bli lycklig i själen då?

 

När man har varit på en spelning är det obligatoriskt med en jättedålig bild. Här kommer den:

 

 

För övrigt klippte jag faktiskt tånaglarna någonstans i mitten av inlägget.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0