Översättningsdags!

Jag funderar på att extraknäcka som översättare. Ej att förväxla med översittare dock, tänk på det. Jag känner att det vore min grej. Jag var ju duktig på språkämnena i skolan. Jag tänkte bjuda på en försmak så ni vet vilka kunskaper jag besitter. Härmed ska jag översätta en gammal klassiker:

 

Jag vill tacka grabben

som skrev sången

som gjorde min bebis

falla i kärlek med mig


Vem puttade bompen i bomp bah bomp bah bomp?

Vem puttade rammen i the rama lama ding dong?

Vem puttade boppen i the bop shoo bop shoo bop?

Vem puttade dippen i the dip da dip da dip?


Vem var den mannen?

Jag skulle vilja skaka hans handen

Han fick min bebis att falla i kärlek med mig.


Jag besparar er att översätta hela, ni förstår nog min storhet ändå vid det här laget. Behöver ni något översatt vet ni vem ni ska kontakta. Jag översätter endast från engelska till svenska för tillfället men inom en snar framtid kommer jag troligen att behärska persiska också.  


Kommentarer
Postat av: Stefan Moberg

gapskratt

2011-04-14 @ 19:35:40
Postat av: Jalle

Haha var det så underhållande? Det är lustigt för jag har haft precis den här idén i huvudet flera dagar så nu blev det äntligen verklighet.Med väldigt lyckat resultat måste jag säga!

2011-04-14 @ 19:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0