Frukt!

Jag har blivit fruktgalen! Jag köper frukter och bär hela tiden! Det är ju fruktansvärt! Hoho. Nej jag vet att ni inte tycker att jag är rolig men jag står för min patetiska humor! Ni skall icke frukta mig! Jaja.

 

Så idag har jag köpt bananer! Då tänker jag på apor! Jag har nog jättemycket gemensamt med apor. Vad kan diskuteras en annan gång.

 

Jag har handlat hallon! Det får mig att tänka på finska! Hallonen! Ja.

 

Jag har även handlat jordgubbar! Det jorde jag bra va? Nej förlåt.

 

Sist men inte minst-blåbär! Är det inte underbart med något som har ett så logiskt namn? Blåbär. Blå bär. Varför är inte allt döpt efter samma system?

 

Välkommen hem till mig på middag! Jag tänkte bjuda på gulfjäril med basilikamos och hårditalienost. Efter kanske lite svartsörja. Vill ni ha vitkoproduktion i? Eller kanske lite sötprickar? Jag föredrar min sörjig som den är.

 

Men den största sörjan är nog ändå detta inlägg!

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Mia

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha... jag pratar med dig i telefonen :D mohahahahahahaha

2011-08-30 @ 21:46:24
URL: http://bloodymia.blogg.se/
Postat av: Jalle

Trevligt att man kan roa dig! ;)

2011-08-30 @ 22:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0