Nyårslöfte i förskott!

Härmed har jag som ett nyårslöfte att uppdatera min logg oftare! Titta här jag skriver ett inlägg dagen efter jag skrev det förra! Wow!

 

"Men det är ju inte nyårsafton din knäppa kamel!" tänker ni då.

 

Var sjutton fick ni knäpp kamel ifrån tänker jag? Men det säger jag inte. Jag säger istället att jag jobbar med att skapa nya trender. Kameler är häftiga dessutom. Alltså har jag skapat en häftig trend! Plus att eftersom det inte är nyårsafton på riktigt så gör det ju inget om jag råkar bryta löftet! Smart va?

 

Dessutom kommer jag vara hela 30 år när det är nyårsafton och då kanske jag är för gammal och vis för att komma på ett så fjuttigt nyårslöfte!

 

Nej vi tar allt och sätter in en bild på en kamel också när vi ändå håller på!

 

 

Titta! Ser ni inte likheter?

 

 


Kommentarer
Postat av: Lucas Gustavsson

Vilken trevlig blogg du har du :)

2011-08-25 @ 14:16:54
URL: http://lucasg.devote.se
Postat av: Jalle

Tack tack!:)

2011-08-25 @ 15:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0