Roliga äventyr

Igår gjorde jag något jag verkligen inte gör ofta. Jag var på skansen! Massa fina djur! Jag lovar, det finns sådana på skansen. Kolla själva! JAg tog tom några bilder men de kanske ni får se en annan gång. Däremot kan jag berätta om när jag kom dit.

 

Precis när jag kom in så lade ajg märke till en buske. "Åh titta nypon!" tänkte jag. Det var alltså det första ajg tänkte när jag kom in på skansen. Helt normalt. Det får mig att tänka på när jag var liten. JAg minns inte var vi hade varit men det var något småspännande i alla fall. Som tex skansen, minns som sagt inte. När jag kom hem fick vi frågan av mamma(tror jag att det var) vad vi hade gjort.

 

-Det var jätteroligt, vi fick åka buss och tunnelbana!

 

Somliga saker förändras uppenbarligen inte med åldern.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0