Uppdateringar och taxar. Bland annat.

Åh vad dåligt du uppdaterar Jalle!

Fyy vad dåligt du uppdaterar Jalle!

Du måste verkligen ha fullt upp för din blogg går väldigt trögt Jalle!

 

Men jippi! Nu har jag ju faktiskt lite dötid innan jag ska iväg igen! Då kan jag ju blogga! Det blir spännande!

 

Det var en gång en tax som var gul med röda prickar.

 

Nej stryk det.


Om jag skulle färga mitt hår vitt då skulle jag påminna om ett schackbräde när jag har en svart tröja på mig.

 

Nej stryk det också.


Jag behöver fler läsare, vill någon hjälpa mig att sprida ryktet om min fantastiska blogg?

 

"Läs den, jag lovar den är jätterolig. Nu sist bloggade han om prickiga taxar, dötid och om att se ut som ett schackbräde!"

 

När jag tänker efter kanske det inte gör något att mina uppdateringar dröjer.



 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0