Vad bloggar jag om egentligen?

Nu när det har blivit ett antal inlägg så kan det kanske hända att jag börjar blogga om samma sak som jag redan har gjort en gång? Minnet sviker ibland, jag närmar mig ju faktiskt 30! Men å andra sidan, råkar det bli dubbla inlägg blir det ju bara dubbelt av det roliga! Så resonerar jag.

 

Jag älskar när jag berättar för personer att jag bloggar. Ibland kommer den där frågan som jag inte riktigt vet hur jag ska hantera:

 

"Vad bloggar du om?"

 

Eh...någon som kan komma med ett vettigt svar på den frågan kanske?

 

-Jag bloggar om lite av varje. Min dammsugare Lisbeth, julklappsrim...en gång bloggade jag om kyckling. Som blev mycket mer än kyckling. Jag har även bloggat om mn fantastiska personlighet, vad som är charmigt...för att bara nämna några. Dessutom gjorde jag ett jättelyckat inlägg om ingenting!

 

-Jaha...den lät ju lockande..

 

Ja visst gör det? Någon som har ett bättre svar är välkommen att berätta vad jag bloggar om. Annars tycker jag att jag kan vara rätt nöjd med min summerade bloggkarriär faktiskt!

 

På återseende.

 

 


Kommentarer
Postat av: Mia

Låter skitbra ;)

2011-08-08 @ 23:04:17
URL: http://bloodymia.blogg.se/
Postat av: Jalle

Tack! ;)

2011-08-08 @ 23:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0