Bråk med mig själv

Idag tyckte jag att det var så mörkt och trist så jag tände lite ljus i vardagsrummet! Det var ju ljusligt av mig! Hoho..ljusligt! En blandning mellan ljuvligt och husligt för de som inte förstår. Men man ska aldrig förklara sina egna skämt!

 

Va? Förklara vad? Jag har inte förklarat något? Vad finns det att förklara?

 

Jo alltså jag skrev ju precis ljusl..

 

Det finns inget att förklara dummer! Men varför skriver du till dig själv igen? Har du ingen annan att prata med?

 

Nej klart jag inte har. Men du är ju otrevlig. Sjung en sång istället!

 

Okej!

 

Nu har vi tända ljus

I Jalles lya

Den idén var inte dum

men ej tankarna nya


Vad ska vi sjunga nu?

Den otrevliga var ju du!

Trevligare toner nästa gång?

Du förtjänar denna så-ång!


Kommentarer
Postat av: elli

Ha ha ha!!! Finns det ingen blaska där i storstan som du kan skriva kåserier i?? Du skriver så fantastiskt bra!

2011-12-08 @ 20:30:59
Postat av: Jalle

Nja då skulle jag känna press. (Hehe känna "press"...)Det är ofta det dröjer innan jag får iväg något inlägg så det skulle nog inte bli lika bra då!

2011-12-08 @ 22:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0