Diskutera!

Jag har varit utan internet i en vecka! Jag vet inte hur riktigt men antagligen är jag boven själv. Det är tydligt hur beroende man är. Inte av internet alltså, utan hur alla är beroende av min blogg. Jag gillar inte när folk kastar grus på mitt fönster mitt i natten och hur mitt mailkonto blir överbelastat! Eller visst ja, jag har ju varit utan internet och inte kunnat kolla sånt. Där sprack den lögnen.

 

Hur som helst. Vad ska det nu skrivas om? Jag känner för att diskutera idag! Har jag sagt det här om sms biljetter? Folk som går på bussen och ställer sig förr att skicka iväg ett sms så de ska få en biljett. Är det så svårt att göra innan? va? va? Det är lite som folk i affären som ställer sig och börja tjafsa med kassörskan så hela kön blir stående i en kvart. Jag är en typisk svensk där. Känner mig dum mot hela världen och tror att alla hatar mig efter 10 sekunder redan. Hur känner du?

 

Va? Hallå?

 

Vad är du för jävla blogg som inte är med och diskuterar? Folk gillar ju faktiskt dig! Vissa kommenterar även i dig och så svarar du inte ens på tilltal. Du är en oartig blogg faktiskt.

 

Fyy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0