Fördjupande studier i katastroffysik

Det här med att låta andra bestämma rubriker måste få ett slut. Nu! Kolla det här går ju bara inte. Jag hade egentligen tänkt lägga ner det men så kom Lindi med den här fina(?) rubriken. Jag vet inte om jag ska skriva om studier eller fysik eller katastrofer eller allting eller ingenting.

 

Har jag nämnt att är fruktansvärt dålig på fysik? Eller var rättare sagt. Nu är jag ännu sämre! Men vem bryr sig, jag behöver itne kunna det. Jag behöver inte kunna slå kullerbyttor heller vilket jag hade stora problem med som liten. Det vore snyggt annars när man skivar smörgåsmat till en kund och komma ut med den via en kullerbytta! Intressant idé.

 

Nej nu börjar vi om.

 

Katastrofer då? Just nu känns detta inlägg som en enda stor katastrof faktiskt. Även om fysiklektionerna i skolan var en större katastrof.

 

Nej.

 

Nu börjar vi om.

 

Som sagt så lägger jag ner det här med att ge andra makten att bestämma rubriker. Det känns lite som en nystart! Ungefär som att börja banta den 1:a januari och lägga ner det den 2:a. inte för att bloggen ska banta men ändå. Plus att det är för sent för nyårslöften. Men ett har jag. Vilket lyder:

 

Nu börjar vi om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0