Min kusin Johanna

Eftersom jag var dum nog att be om rubrikförslag får jag väl hålla vad jag lovade. Rubriken ser ni ju och om ni inte ha lika låg intelligens som en trasig gunghäst så förstår ni nog vem som gav förslaget också!

 

Men jag får faktiskt andvända rubriken hur jag vill! Så alltså:

 

Min kusin Johanna! Hon bor i Norge. Vilket får mig att tänka på allra första gången jag åkte skidor, eftersom det var i Norge. Mitt första minne av det var första skidlektionen. Jag fick lära mig att bromsa. Dags att prova det!

 

Det gick ju så där.

 

Men den vänliga lilla snöhögen lite som stod en bit nere på marken(jag kallar det marken så förstår ni att det inte längre var i backen i alla fall) hjälpte mig att bromsa! Inte visste jag att små snöhögar kunde vara så hjälpsamma. Jag tackar dig snära snöhög som brydde sig så mycket om mig.


Kommentarer
Postat av: johanna

hahaha! den var super, men man kan inte åka skidor där ja bor, jakan ge dig en till rubrik.. den kan heta!



JAG OCH SNÖN

2011-02-03 @ 12:10:53
URL: http://johannamedm.blogg.se/
Postat av: Jalle

Vad fan, det har jag ju precis skrivit om...Nåja, jag gör ett försök sen :)

2011-02-03 @ 13:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0