Schlager

Precis som jag skrev på facebook så har jag röstat i melodifestivalen! Helt fantastiskt! Inte för att det hjälpte så jäkla mycket men ändå. Jag känner att schlagernörden i mig bara växer. Snart kan jag ta över efter Christer Björkman.

 

Hade inte det varit något? Erkänn att ni hade blivit stolta som små talgoxar då! Nej, jag vet inte hur stolta talgoxar är men vi säger det. Eventuellt kan vi ta blåmesar om det får er att känna er bättre? Det hade varit en frisk fläkt att se mig där i rutan tror jag!

 

"Nej det gick dåligt för oss i Erovision i år igen! V har sökt Jalle för en kommentar utan att lyckas!"

 

Ni hör ju hur vackert det klingar? Förutom det så skulle jag ju ta död på diverse fördomar om att man måste se ut på ett visst sätt i schlagern. Nej det kanske folk inte gör längre men i alla fall.

 

Så Christer, när du har tröttnat på jobbet vet du vem du ska ringa.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men ååå, stackare! Förstår om du är ledsen nu. Trots att du röstade och röstade så gick Lasse Stefanz inte vidare... Bättre lycka nästa gång... :P

2011-02-27 @ 12:22:23
Postat av: Jalle

Skämt eller inte, påstå en sån där sak är ju ärekränkning...;)

2011-02-27 @ 12:31:54
Postat av: Linda, såklart!

Hahaha, jag veeet! Varför tror du att jag skrev det anonymt för... =)

Nä, känner jag Jalli och hans musiksmak rätt så är du nöjd med resultatet! Jag med...

2011-02-27 @ 13:09:02
Postat av: Jalle

Både och, jag känner att du fortfarande inte vet tillräckligt mycket, men det ska vi absolut inte prata om här!;)

2011-02-27 @ 13:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0