Skönt att vi har experter

Jag såg följande text på nätet:

 

"Romans med en kollega? Lugn du är inte ensam. här är expertens bästa tips!"

 

Är det bara jag som tycker att något låter fel där? Hur blir man expert i området att ha romans med sina kollegor? Jag hoppas den människan inte är expert inom andra områden. Det kan bli intressant.

Expert på otrohet?

 

Expert på att dölja diverse sanningar för allmänheten/kollegor?

 

Den människan vill jag verkligen anförtro mig åt. Eller låna ut pengar till. Nej jag glömd ju! Han är ju även expert i "hur du undviker att betala tillbaka skulder"

 

Ska jag umgås med denna människa är det bäst att hitta på något billigt. Jag vet inte vem du är men du är välkommen hem till mig på ett glas vatten vilken dag du vill!

 

Mina glas är ändå rätt fula.

 

Så känner jag att jag måste lägga till att jag inte är seriös för fem öre. Pinsamma missförstånd vill vi inte ha!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0