Smeknamn?

Idag fick jag frågan om jag har något roligt smeknamn.

 

-Nja inte direkt, mest Jalle svarade jag.

-Du som har tränat karate borde inte du kallas Jalle the dragon?

 

Haha! Underbart! Visst tänker ni på drakar när ni tänker på mig? Jag och drakar har så mycket gemensamt!

 

Vi är båda skräckinjagande!

Eh, nej.

 

Vi kan flyga!

Eh, nej.

 

Vi kan sätta saker i brand!

Nej inte det heller. Eller kanske hjärtan? Hoho.

 

Vi lever i en sagovärld.

 

Ja ibland faktiskt. Jag är ofta i sagovärlden mentalt. Alltså är jag i två världar samtidigt hela dagarna. Är det inte tufft? Jag är så där parallel! Stavas det så? Jaja vem bryr sig.

 

Apropå karate så ska jag ta upp det igen! Nästa termin. Nu har jag sagt det till några plus skrivit det i bloggen så nu kan jag inte backa ur! Ha! Ska bli skoj, det var ju faktiskt 14 år sedan jag slutade. Typ.

 

Jalle the dragon is back!

 

 

 

Så här skräckinjagande skulle jag nog vara som drake.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Parallell!

MVH /[email protected]

=P

2011-02-17 @ 18:37:00
Postat av: Jalle

Förlåt, skäms du över mig nu?

2011-02-17 @ 20:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0