Kaffe, ost, skinka och linor

Just kommit hem från jobbet, trött men glad. Sitter här med mitt kaffe och min ost och skinkmacka, vad kan vara bättre? Kanske om man hade 2 ost och skinkmackor?

 

Ja hur som helst.

 

Jag hörde 2-4-6-8 motorway på radion idag. Tom Robinson band. Som alla känner till! Eller? Undrar om dom har gjort något annat än den låten? Ja hur som helst igen, vad sjunger han? 3,5,7,9(med engelskt uttal förstås annars låter det rätt idiotiskt) another white line? Eller a double white line? Hmm..

 

Hoppas någon har svaret. Säg inte att jag ska googla för jag vill se hur pass intelligenta läsare jag har! Eller så har jag helt enkelt inget vettigare att skriva ett inlägg om, det är ju också ett alternativ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0