Livet är hårt

Idag stod det mycket i tidningen om att ledigheten är slut. Eftersom tidningar ska förmedla nyheter är det ju jättebra. Så att ingen missar det. Det stod även att det är jättejobbigt att inte ha några fler röda dagar mitt i veckan förrän om si och så många veckor igen.

 

Åh nej.

 

Katastrof! Jag tror att jag ska skriva en insändare.

 

" Hej doktor valfrittnamnsomärexpertpådettaområde! Jag har det så jobbigt. Jag läser om barn som mobbas och blir misshandlade, folk som blir slagna på gatan utan anledning, hot, trakasserier..Men värst av allt-Det är sååå långt kvar tills det är en röd dag mitt i veckan igen! Kära doktor vad ska jag ta mig till?

 

Mvh deppig kille, även kallad jag älskar julen"

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Kalis fanclub

Mycket bra observerat Jalli! Jag funderar på att skicka följande insändare...



"Till våra kära kvällstidningar! Jag vill framföra ett SUVERÄNT SCOOP som jag bara måste tipsa om! Idag är det FYRA dagar kvar till nästa helg! FEM med idag! Katastrof!

MVH /Jag kan också almanackan"



Strålande idé, va?! =)

2011-01-10 @ 22:55:55
Postat av: Jalle

Haha! Mycket bra idé! Framför allt tycker jag att signaturerna passar väldigt bra tillsammans. De kanske borde skaffa barn?

2011-01-10 @ 23:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0