Osten och råttan

Idag mår jag inte helt okej. Har varit så lite till och från den här veckan men ändå. Vaknar jag 9 på morgonen min lediga lördag är det ju lite tokigt! Efter några timmar (alltså vid 18.00-tiden) bestämde jag mig för att ta en promenad! Sagt och gjort, det var riktigt skönt. Den slutade i affären där jag köpte lite saker. Till exempel lite godis. Det hade jag inte tänkt köpa men jag har lika bra självbehärskning som en råtta som man ställer en ost framför. Typ en cheddar. Det är gott.

 

Promenaden i sig var väldigt givande! Jag såg bilar och en massa lyktstolpar! Det var jättevackert. Dom är ju ungefär som min blogg. Eller som jag. Det vill säga, för att knycka pappas kommentar, lysande!

 

Välkommen till skämtåtervinnings stationen. För er som inte orkar hitta på egna och vill använda andras. Jag heter Jalle och är hjärnan bakom hela projektet skulle man kunna säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0