Inget inlägg för kötthatare

Att arbeta en söndag är ljuvligt! Det borde alla få uppleva tycker jag! Varför ligga och lata sig när man kan arbeta och hjälpa alla som är lediga och har sina skönta lugna och äckliga dagar? Nej precis!

 

Jag berätta för en kollega att jag skulle äta lövbiff ikväll. Då fick jag det bästa svaret jag hade kunnat få:

 

"I lööv biiiif" sa han till mig. Tänk att det för en gångs skull inte är jag som kommer med ett patetiskt och dåligt skämt! Det trodde ni inte va? Att jag skrattade och tyckte det var roligt pratar vi inte om.

 

Det börjar bli dags för mig att bli utvisad till Göteborg nu tror jag. Vem följer med?


Kommentarer
Postat av: Mia

Jag ska till Göteborg på Tisdag ;)

2011-07-31 @ 22:48:57
URL: http://bloodymia.blogg.se/
Postat av: Jalle

Hälsa! ;)

2011-07-31 @ 23:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0