Krogens återkomst!

Jag gick nyss in på aftonbladets hemsida och tittade lite: "Rånarna jagades bort av en liten chihuahua"

 

Haha! Fantastisk rubrik. Nu är jag ju inte så kriminell direkt men skulle jag få för mig att råna en bank och ni vill hindra mig, skicka dit en arg chihahua! Fins det något mer skrämmande? Jag skulle springa direkt! Härmed har jag alltså erkänt offentligt att jag är en riktig fegis. Skulle min blogg vara så där jättestor skulle jag helt plötsligt minskad min popularitet med 50% eller något.

 

Men det går inte! Jag är ju för rolig för det! Jag lovar! Hör här bara:

 

Den var en tysk en dansk och en bellm..nej förresten stryk det!

 

Det finns en restaurang här i stockholm som heter "därmed pasta!" Hoho. Roligt! Inte samma klass som min egna krog mackan är biff men ändå! Det har varit dåligt om uppdateringar från min krog så jag får väl bättre mig.

 

Dagens meny: Spröda cornflakesflingor simmandes i ett hav av yoghurt med en touch av persika och papaya! Det ni. Serveras med en het dryck med svart karaktär. Låt er väl smaka.

 

Nu blir ni sugna va?


Kommentarer
Postat av: Yamiko

Nu blev jag sugen på en het dryck med svart karaktär. :)

2011-07-21 @ 09:01:22
URL: http://yamipanda.blogspot.com/
Postat av: Jalle

Den är bäst på Jallis krog men det har varit stängt idag. Välkommen åter!;)

2011-07-21 @ 21:46:00
Postat av: Mia

Jag hoppas på bra servering när man kommer dit...

2011-07-22 @ 16:14:11
URL: http://bloodymia.blogg.se/
Postat av: Jalle

Mia: Absolut!:)

2011-07-22 @ 23:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0