Hjälten Jalli

Idag har det varit spännande! Jalli gick och handlade! Ja visst! Inte bara det utan i en annan butik i den jag brukar! Herrejävlar vad vild jag är. Hade jag varit 20 år yngre hade jag väl fått en utskällning. Men nu är jag vuxen! Jag får göra som jag vill! Det handlar om att testa gränser förstår ni. Man måste våga leva lite farligt ibland även om det känns svårt. Behöver ni prata ut om det så kontakta Jallis jourtelefon.

 

När jag skrev detta kom jag att tänka på en sak. När ska jag skriva Jalle och när ska jag skriva Jalli? ett stort problem det här. Nästan som att jag har två olika identiteter!

 

På dagarna är Jalle en vanlig kille som jobbar och betalar räkningar som vem som helst. Men på nätterna genomgår han en förvandling och blir Jalli. Iklädd en lång mantel med ett stort "B" på kämpar han för att ändra synen på hela bloggvärlden. Det kan ta lite arbete men vi alla vet att han en dag kommer att lyckas.


Hade jag uppskattat dålig humor hade jag lagt till kommentaren "Så det är detta som menas med b-kändis?". Men eftersom jag är mer vettig än så hoppar jag över det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0