Interview with the Jalli. Part 2!

Jalli Jalli! Vad gjorde du igår?

 

Jag var ute och drack öl faktiskt!


Blev du full?


Nej. Men illamående. Så jag åkte hem.

 

Du är ganska patetisk. Eller så börjar du bli gammal.

 

Tack för det hörru. Mycket vänligt.

 

Jalli Jalli! Vad gjorde du mer igår?


Jag handlade lite kläder!

 

Jalli vad ska du göra nu?


Tyst jag gillar inte den frågan. Troligen ska jag fundera på varför jag svarar på konstiga frågor.

 

För att du skiver frågorna själv Jalli!


Ja men det har du rätt i. Varför gör jag det?


Jag vet inte Jalli. Men jag ska ju fråga. Nu blev det konstig ordning här!


Ja det blev det. Hur ska du lösa det här?

 

Jalli JAG ställer frågorna. Dumma dig!


Ja det gör du ju. Förlåt. 

 

Jalli hur ska du avsluta detta inlägg?


Så här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0