Kolmården

Idag var jag på kolmården! Jätteskojigt var det, massa djur! Vilket faktiskt är en av de största anledningarna till att besöka kolmården om ni inte visste det? Det vet ni nu. Tacka Jalle det stora oraklet. Jag fick en kompis där också. Egentligen köpte jag den men det låter så fel. Här är den:

 

 

Söt va? Hon är en hona och heter Doris. Det har jag bestämt. Båda två. Doris från fisken i hitta Nemo som är helt underbar. Ett minne som räcker i tre sekunder, jag kan ofta känna igen mig i det. Vad hon nu hette. Doris var det ja!

 

Det känns verkligen som det här med mjukisdjur börjar bli min grej. Ni tycker säkert att jag är fånig men ni är bara avundsjuka för att ni inte har en massa gosedjur! Särskilt inte en delfin! Som..Ja just det.

 

Vad hette hon nu igen?


Kommentarer
Postat av: karro

"Jag fick en kompis där också."

Och jag som trodde du skulle skriva att apan Mozart som bor där på kolmården blev din kompis ? :)

2011-06-25 @ 10:22:21
Postat av: Jalle

Nej det var Doris som fångade mitt hjärta!

2011-06-25 @ 16:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0