Hjärna Jalli humor

Jag tänkte att alla skulle få veta hur min humor fungerar! Frågan är om det är ett genidrag eller idiotiskt. Sen vet ju många av er hur min humor är men jag måste ju visa alla mina tusentals nya läsare!

 

Hörru Jalle vem sjutton försöker du lura egentligen?

 

Mig själv! Så varsågod alla nya läsare. Tidningen Metro har ju tävlingar om att skicka in en pratbubbla till en bild i tidningen. För någon dag sedan var den en bild på Darth Vader. I något regn tror jag, minns inte. Det är oviktigt. Den vinnande pratbubblan löd i alla fall så här:

 

"Det finns inget dåligt Vader bara dåliga kläder"

 

HAHA! Det är helt underbart, varför kom inte jag på det där! Precis min humor! Inget dåligt Vader! Hoho!

 

Apropå ingenting, särskilt inte Darth Vader, så fick jag nyligen den bästa komplimangen jag någonsin har fått.  Mia sa härom dagen att:

 

"Jag gillar din hjärna"

 

Det är ju helt underbart! Varför har ingen sagt det tidigare? Varför gå på gymmet och träna när man bevisligen har en sexig hjärna? Jag undrar varför folk inte kör den varianten när de raggar på krogen?

 

"Öh schnygginggg...ja duu! Jag är säker på att du har de vackraste lungorna av alla härinne!"

 

Vem skulle inte älska det? Jag hade fallit pladask!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0