Cool

Idag har jag varit ledig! Det gick bra tills kvällen, då hände något. Jag vet inte vad men det var tillräckligt stort för att tycka att jag var i stort behov av att gå ut och gå och rensa tankarna. Inget fel i sig.

 

Men de flesta går väl ändå inte ut och promenerar medans det snöregnar och är kallt som i ett kylskåp? Men Jalle gör! Jag är så jävla cool.

 

För det är väl det ni tänker på när ni tänker på mig? Cool!

 

Att tänka var nog det som fick mig att totalignorera vädret. Vi ska inte gå in på vad utan istället tänka på hur cool jag är som går ut i de tråkiga förutsättningarna. För det är ju det jag är.

 

Cool.

 

Jag blev dränkt som en myra i ett handfat och mina glasögon såg ut som en bil med trasiga vindrutetorkare. Men vad fan, jag är ju cool! Tur att jag i princip inte mötte några på min fina promenad, de hade nog inte delat den åsikten.

 

Men jag hade ju inte brytt mig ändå. Jag är ju så cool!

 

"Vad tänkte du på under din promenad då Jalle?"

 

Jo det ska jag tala om att...NEJ! Jag kan ju inte sabba er bild nu.

 

Ni tror ju faktiskt att jag är cool!

 

 

 

Titta vad jag är cool.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0