Den förlorade sonen har återvänt

Okej, det blev ingen lång paus. Men det hade ju en övertrampad myra kunnat räkna ut. Jag kan inte hålla mig från det här! Det är lite som en chokladask. Man sitter där och tänker på den, vill ta en bit. Men intalar sig själv att man inte borde. Frestelsen blir stor.

 

"Jag har ju sagt till mig själv att inte ta en till bit. Jag ska hålla det, jag ska hålla det. Men den där biten ser ju sååå god ut. Ingen märker om jag tar den! Eller jo, för det blir ju ett stort hål bland de andra. Men om jag gömmer asken? Då vet ju ingen att det ens finns choklad och.."

 

Ja, ni fattar.

 

Jag vill passa på att tacka er som blev ledsna över att jag skulle ta en paus. Ni är bara för söta! Ungefär som jag med en blomma i håret.

 

Jag vann en tävling idag. VM i konstig matlagning. Här ser ni resultatet.

 

 

Macka med biff(!) ost och tomat. Helt normalt. Jag ska öppna en krog tror jag. "Mackan är biff" ska den heta.


Kommentarer
Postat av: Stefan Moberg

Hahahaha! Underbart att du är tillbaka och i högform dessutom! :-)

2011-03-20 @ 22:41:50
Postat av: Stefan Moberg

Hahahahaha! Underbart att du är tillbaka - och i högform dessutom!

2011-03-20 @ 22:43:03
Postat av: Jalle

Haha man tackar!

2011-03-20 @ 23:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0