Hemlisar

Idag har jag handlat! Eller nja, jag har fått beställda varor hemlevererade. Men det är ju samma sak fast lite omvänt! Det är härligt att få saker man har sett fram emot sedan några dagar!

 

Har ni någonsin köpt något ni inte riktigt vill kännas vid att ni har köpt? Som man har längtat jättemycket efter att få köpa men inte skulle berätta? Nej jag pratar inte alls om mig själv hur kunde ni tro en sådan sak? Heh.. Men i alla fall:

 

Det är inte vanligt men vissa saker plockar man bara fram när man är helt ensam och ingen ser. Hur ni tolkar detta är helt och hållet upp till er men till mitt försvar är sanningen ytterst oskyldig. Det känns lite som om man skulle ha fått ett kärleksbrev när man var barn som man gömmer och plockar fram när man ska läsa och blir alldeles lycklig. Jag kan meddela att jag först skrev "kärleksbarn" istället för kärleksbrev men kom på mig själv. Vilken lustig mening det hade blivit!

 

Nu ska jag vara mystisk och bara avsluta detta utan att säga något mer. Alla superhjältar har ju sina mörka hemligheter!

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0