Melodifestival! Eller har jag haft den rubriken? Melodifestival igen i så fall!

Det är fredag, alla människor är glada och klappar sina håriga händer.  Har du inte håriga händer så se till att skaffa det till nästa fredag! Men då får du ta i för då har jag en ledig helg framför mig och då måste et givetvis klappas hårdare!

 

I morgon är det melodifestival igen! Andra chansen! Är ni laddade? Det ses ju som den mest ointressanta omgången så det är klart ni är laddade! Ljug inte nu, riktiga vänner ljuger inte för varandra. Är det inte fascinerande att så många människor påstår att de inte ser melodifestivalen fast de har ändå många tittare?

 

Nej nu ska jag inte predika om att jag gillar melodifestivalen. Inte att ni borde gilla den heller. Bortsett från att er högsta dröm skulle vara att bli jättebästa kompis med mig. Då är ni nog så illa tvugna.

 

Plötsligt fick programmet ytterligare en miljon tittare. Orsaken sägs vara Jalles ego.


Kommentarer
Postat av: A-D

Hahaha, jasså du Jalli! Du vet väl vad man får håriga händer av... =)

Natti!

2011-03-05 @ 00:15:10
Postat av: Jalle

Jag är inte ett lika stort geni som du så jag har inte hört talats om sånt tidigare, men jag har mina gissningar. Vi får ta den diskussionen senare idag!

2011-03-05 @ 07:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0