Paus

Årets viktigaste nyhet! Möjligen sorgligaste också! Jallis blogg tar en liten paus. Men innan alla mina fans börjar skicka hatmail ska jag lugna er lite;) Alla förhållanden behöver en paus ibland!  Jag ser det här mer som ett experiment än en paus. Om jag lägger nog bloggandet och facebookandet ett tag, vad kan komma fram utan det? Det ska bli ytterst intressant.

 

En paus är ju inte tidsbestämd heller, det kan vara 2 dagar, två veckor eller ett halvår! Men ett halvår har jag lite svårt att tänka mig att jag klarar av att hålla mig borta...

 

Så när ni saknar mig som mest kan ni kolla på det här klippet. Det är så jag vill att folk ska reagera när de tänker på mig! Håll till godo:

 

http://www.youtube.com/watch?v=ABWyXKT5qt4

 

Vi hörs snart igen alla söta människor.

 

Puss!

 

 


Kommentarer
Postat av: Lindi

Men Jalli... Du är ju femton dagar fel! Första april är ju inte förrän om drygt två veckor! För du menar väl ändå inte på allvar att... Va? VA? VAAA? Sluta! Du med mig skämta aprilo, va?!

/[email protected]

2011-03-17 @ 22:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0