Projekt

Onsdag kväll och en ledig torsdag, alltid lika trevligt! Folk som känner mig väl vet att det innebär att tvätta och denna torsdag är inget undantag. Spännande va? Ska jag berätta om allt som ligger i tvättkorgen?

 

Nähä inte det.

 

Nästa projekt förutom tvättning blir att undersöka om jag äger en  kostym. Eventuellt svära över att jag inte äger någon och bli ledsen för att jag måste lägga ner pengar på något jag nästan aldrig kommer att använda. Livet är hårt.

 

Nästa projekt efter det blir nog att undersöka varför humlor kan flyga när de inte borde kunna det. Lite som att jag är så vacker fast jag inte borde kunna vara det! Eller som att det har snöat i maj fast det inte borde.

 

Eller att jag inte har fått något jätte stort pris för min blogg!

 

Fast jag borde få det. Väl?

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0