kryssning

Jag är just hemkommen från tatueringsbåten! Egentligen kom jag hem igår kväll men det enda jag har gjort sedan dess är att sova ändå. Så vi låtsas att jag precis kommit hem från den! Det känns så. Egentligen hette det "tatoo båten" men det vägrar jag att skriva. Blanda svenska och engelska är väldigt fånigt. Folk gör det bara för att känna sig lite special liksom. De tror att de är something. Det pissar mig av. ja.

 

Jo!

 

Jag tänker inte skriva en massa om kryssningen eftersom folk vet hur kryssningar är. Har ni sådana frågor kontakta bloggchefen. Alltså mig. Är det inte fantastiskt att jag kan använda det ordet om mig själv? Jag känner mig nästan lite betydelsefull.

 

-Jalle hette du sa du? Vad sysslar du med?

-Jag jobbar i livsmedelsaffär. Sedan har jag ett litet extraknäck som chef vid sidan om.

-Chef? Över vad? Hur många anställda har du?

-njeajagvetinteriktigtalltså...Har du hört att vi har billig blodpudding den här veckan?

 

 


Kommentarer
Postat av: Stefan Moberg

Vad hade du för outfit, då? :-)

2011-05-21 @ 11:44:45
Postat av: Jalle

Haha...samma "as usual" ;)

2011-05-21 @ 17:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0