Hårfilosof

Jag har lekt filosof idag. Dom tänker mycket har jag för mig. Det har jag också gjort. Inget ovanligt visserligen, men jag tänkte ändå vara generös och dela med mig lite:

 

"Oj vad långt hår jag har" tänkte jag. Visserligen tänkte jag det igår men det får vara med här. Men det vet folk nog om ändå. Min frisör brukar säga ungefär samma sak varje gång jag går dit. Om mig alltså, inte sig själv. Så egentligen kanske det var hon som tänkte och inte jag. Telepati! Något säger mig att jag borde besöka frisören inom en snar framtid.

 

Jag tänkte även på att jag snart har semester. wohoo! Vad ska jag göra då? Jag vet inte! Wohoo! Men strunt samma! Wohoo!

 

Jag måste verkligen köpa nya skor tänkte jag också på! Mina är både för varma och hatar mig. Börjar sakta men säkert att begå självmord vilket är mycket tragiskt. De förtjänade en bättre död.

 

Jag såg min framtida fru i rulltrappan på väg hem idag! Eller i alla fall håret som jag vill att min framtida fru ska ha. Kan man gifta sig med ett hår tro?

 

-Tager du detta hår att älska i nöd och lust?

-Ja.

-Härmed förklarar jag er man och hår. Du får kyssa kalufsen.

 

Det positiva är ju att håret är lätt att lyfta upp och bära in över tröskeln!

 

 


Kommentarer
Postat av: [email protected]

Men Jalli... Tänk om du träffar värsta kalaspinglan, hon friar til dig, men... Hon har fel hår! Det vore ju hårribelt...



Näe, om man skulle utvisa sig själv till Göteborg kanske... =)

2011-05-26 @ 18:19:52
Postat av: Jalli

Ja gör det! Men vem ska jag då arbeta med på lördagarna? Det tänkte du inte på? Det var otänksamt av dig! Eh, ja. Vi kan ju åka tillsammans till Göteborg när jag tänker efter!

2011-05-26 @ 18:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0