Draperikonst?

Nu har jag inredningsproblem! Eller jag har ju ingen inredning eftersom jag är värdelös på det men i alla fall. Jag måste skaffa ett nytt duschdraperi! Det ska bli en spännande uppgift! Man kan ju lämna in foton och få de förstorade och inramade och allt sånt, borde inte det fungera med duschdraperi med?

 

Det hade varit något!

 

Tänk er, ni är på besök hos mig och tittar in i badrummet och ser en stor bild på mitt lite lätt galet leende ansikte. Hur vackert som helst! Eller skräckinjagande kanske. Katten skulle nog bli rädd. Helst vill jag ha någon form av text också.

 

"Jalle-din bästa vän i alla lägen" kanske?

 

"Bara för att du lånar min toalett ska du inte glömma bort hur jag ser ut!"

 

Men om det är jag själv som går in då?

 

"Välkommen in Jalle, du ser strålande ut idag!"

 

Med den trevliga texten hade jag nog ätit middag i badrummet!


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag är splittrad. Om jag kom hem till nåt som hade sitt ansikte uppförstorat till 2x2 meter i badrummet skulle jag nog bli imponerad! Eller mycket, mycket rädd... =)

2011-11-17 @ 22:42:07
Postat av: Jalle

I mitt fall är det nog imponerad som gäller, det är jag övertygad om!

2011-11-17 @ 22:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0