Tomatimprovisation

Är det inte lustigt? Under dagarna när jag tex är och jobbar så kommer jag på jätteroliga saker att skriva här! Jag kan faktiskt gå så långt att jag nästan skrattar lite inombords åt hur fantastiskt rolig jag är. Sedan kommer jag hem och allt är totalt borta. Tänk vad mycket roligt ni går miste om!

 

Om jag ändå bodde i Jallis hjärna!

 

Jag vet. Jag förstår er. Visst känns det frustrerande? Här går ni i era vanliga tråkiga liv och önskar att ni skulle få leva i mitt huvud istället. Jag lider med er.

 

Men i alla fall, nu sitter jag här. Allt det där roliga är spårlöst försvunnet in i glömskelandet. Så då kan vi ta och diskutera..tomater!

 

Tomater är röda och runda. Ungefär som en clowns näsa fast lite större. Clowner är oftast roliga än tomater, men en clown kan man inte ha i en sallad! Eller man kan väl men det är inte lika vanligt! Det har ni inte tänkt på va?

 

Man kan även jonglera med dem. Tomaterna alltså. Då slutar det ofta i att det blir tomatjuice istället. Helt gratis. Vilken fantastisk produkt.

 

Jag måste vara tom i huvudet ofta tror jag, se så mycket ni lär er då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0