Uppfinningsrik

Idag skulle man inte köpa något var det sagt. Det höll jag! Är jag inte ett otroligt föredöme för mänskligheten nu? Jag har bara arbetat som en riktigt duktig människa. Jag förväntade mig att det skulle stå en orkester och spela hyllingslåtar utanför min port när jag kom hem. Men de måste ha åkt fel. Himla dåligt att inte se till att de åker till rätt ställe tycker jag!

 

Därför ska jag passa på att spendera alla mina pengar i morgon istället! Höhö. Nej det ska jag inte, jag bara skojade. Roligt!

 

Däremot ska jag inte ställa någon väckarklocka! Mycket skönt. Jag ska nog uppfinna en egen väckarklocka. Den ska hete veckarklocka. Antingen ska den bara vara väldigt ful med et stort veck i mitten eller så ska den ha något med veckans dagar att göra. Jag är inte säker än.

 

Man kan verkligen fråga sig varför jag inte blev uppfinnare!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0