Älgbiffar och lite trams

Nej nu måste jag faktiskt skriva något! Inte skjuta upp saker Jalle, skriv något! Okej.

 

Blåbärskaka.


Man kan fråga sig varför jag skriver just det ordet. Jag har inte ens gjort någon blåbärskaka. Det är falsk marknadsföring. Hade jag bott i USA hade jag säkert blivit stämd också. Slutat helt utfattig. Det är synd om mig. Buhu. Hubu. Titta jag vände på ordet lite! Det var roligt!

 

Jag fick beröm på jobbet idag! Jag gjorde älgfärsbifar på jobbet i fredags även kallade "älgbergare." Så idag kom det fram en kund och sa att de var jättegoda! Wohoo! Så denna fredag tycker jag att alla kan storma dit och handla! Det sägs att Älgbergarna är goda till hälgen.

 

Ja jävlar, jag är så rolig. Hoho!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0