Bussdrömmar

Jag är på många sätt en fascinerande människa. Idag sov jag på bussen hem och drömde om mortal kombat.

 

Eh ursäkta, vad sa du nyss sa du?


Drömde om mortal kombat sa jag! Helt normalt för en snart 30 åring. Jag hoppas verkligen att jag inte pratade i sömnen också. Men personen bredvid mig såg inte ut att ha ett alltför konstigt uttryck i ansiktet. Men vem vet vad som försigår vid deras middagsbord.

 

-Vet ni? Idag när jag satt på bussen satt en kille bredvid mig och sov. Sedan började han mumla en massa konstiga namn och något om spel tror jag. Det var lite svårt att höra bakom allt dreggel.

 

Charmigt. Jag komer snart att vara känd tror jag. Folk kommer att samlas på bussen när jag åker hem från jobbet. Vilket antagligen leder till att busschaufförerna som kör får löneförhöjning för att de drar så mycket folk. Vilket i sin tur innebär att jag kan kräva 50%. För att inte tala om spelförsäljningen som kommer öka med det tredubbla. Jag kommer att bli rik på det här.

 

Nu verkar jag väl inte så fånig längre? Va? Va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0