Ja jävlar vilket inlägg

Är ganska nyligen hemkommen så här på torsdagskvällen. Har just duschat, bäddat sängen och dricker nu lite kaffe. Ja jävlar vad jag är vuxen. För att inte tala om hur lycklig jag blev när jag precis lyckades komma med bussen när jag bytte till den från tunnelbanan. Ja jävlar vad glad jag blev.

 

Ja jävlar vad jag svär insåg jag nu. Det är ju inte så fint. VAd ska alla internetmänniskor som kanske inte ens känner till min blogg säga? Men det blir ju svårt när man inte känner till den tänker ni. Nej just det. Det är korrekt. Ja jävlar.

 

Idag har jag ätit thaimat. Ja jävlar vad det var starkt. Det kändes ungefär som om jag satt i en bast. Effekten var i alla fall densamma. Men gott var det. Jag är nog inte världens tuffaste och tåligaste tror jag. Men jag har i alla fall vackra ögon. Ja jävlar vad fina de är!

 

Avslutningsvis måste jag bara visa vad för vackert jag har fått med mig från ölmässan:

 

 

Är det inte fint? Man kan ställa blommor i det och använda som en vas. Eller så kan man köpa 20 likadna och bygga en pyramid. Eller så kan man ställa den upp och ner och använda som äggkopp. Eventuellt kan man dricka öl ur det också.

 

Men det känns ju lite väl fantasilöst. Ja jävlar.


Kommentarer
Postat av: Stefan Moberg

Säg till när du vill sitta i en bast nästa gång. :-) Hur många bast kan det ta? Ja jävlar..

2011-10-14 @ 23:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0