Lampligt inlägg

Idag var det riktigt intressant att åka till jobbet. Jag lovar. Ibland bara upptäcker man saker på nytt. Jag satt och kollade ut genom fönstret och insåg något fascinerande. Det stod en massa lampor längs vägen! Ja visst. Jag lovar! Det var roligt. När jag var liten har jag hört att jag uppskattade lampor väldigt mycket. Skulle peka på alla och så. Varför försvann det? Tänk vad roligt det skulle vara att promenera med mig då:

 

- Jalle har du sett den här senaste..

-LAMPA!

-Igår var jag och..

-LAMPA!

-Har du förresten tänkt på det här med...

-TITTA! TITTA! LAMPA! DÄR!

-Jalle när hade du tänkt att..

-LAMPA! ROLIGT!

 

Vem skulle inte älska att umgås med mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0