Uppdateringens baksida

Jag funderar lite på att tillhöra eliten när det gäller att uppdatera sin blogg! Om jag på förhand bestämmer vad jag ska skriva om så kan jag dela upp det inlägget i 5 små inlägg! Skitsmart! Då blir det uppdateringar kan jag lova er! Kanske inte så jätteintressant blogg men ändå. Mycket uppdateringar som sagt!

 

Inlägg 1: Hej på er läsare! Idag ska ni få reda på något roligt!

 

Inlägg2: Hej igen nu har jag jobbat! Vill ni veta vad som var roligt? Jag lovar att ni kommer skratta ihjäl er! Jag ska bara äta först.

 

Inlägg 3: Nu har jag ätit, det var gott. Men jag hade kunnat koka riset lite längre kanske. Men så blir det när man är stressad över att blogga ni vet. Just det jag skulle ju berätta det roliga! Snart. Jag ska bara göra kaffe!

 

Inlägg 4: Ah, kaffe är gott! Vänder man lite på bokstäverna blir det fefka. Det är roligt! Hoho. Jag ska snart berätta det roliga, måste bara borsta tänderna.

 

Inlägg 5: Borstad och klar! Nu ska ni få höra att...vad fan var det nu igen? Nej. Nej. Det var ju så kul.

 

Fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0