Blodpudding

Här sitter jag med min blodpudding. Nej det gör jag inte, jag väntar på att den ska bli färdig, ursäkta lögnen. Vi kan väl vara vänner? Tack!

 

Ja som sagt, här sitter jag med min blodpudding. Nej det gör jag inte, den steker fortfarande.

 

Som sagt, jag steker min blodpudding. Alltså inte här vid datorn utan på spisen fast jag sitter vid datorn och för tillfället inte steker den. Fast jag steker den.

 

Som sagt, här sitter jag med min blodpudding.

 

...

 

Nej den är inte klar, jag vet. Men tack för upplysningen.

 

Många gillar verkligen inte blodpudding har jag märkt. Näst intill hatar. Men inte alls lika många verkar hata mig. Var är sambandet? Mycket märkligt detta. Jag måste lösa det här. Men inte nu.

 

För nu sitter jag snart med min blodpudding. Som steker fortfarande. Men snart är klar. Jag längtar redan efter dig!

 

Fast du steker fortfarande. Alltså inte steker själv men stekes.

 

Ska jag lägga ner nu?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0