Tankeställare på kvällskvisten

Jag har tänkt.

 

Jag älskar att inleda med den meningen! Jag vet inte varför men jag tycker att det är genialiskt. Det är säkert ingen annan förutom jag själv som ser humorn i det men då har jag åtminstonde gjort en människa glad! Då undrar ni såklart vad jag har tänkt på? Det vet jag inte, jag ville bara ha en rolig inledning som ingen annan förstår men som jag själv tycker är rolig som åtminstonde ger mig bra självförtroende vilket gör att jag kan skriva en lång mening som ingen orkar läsa.

 

Pust

 

Där bröt jag nästan mot mina egna prydligskrivnings principer men det var det värt.

 

Så vad har jag tänkt?

 

Det visste jag ju inte men jag kan tänka nu lite snabbt. Jag ska bara hämta mitt kaffe först.

 

Så.

 

Det finns massa roliga saker man kan tänka på! Om min lampa hade rutiga prickar(jag vet att prickar inte kan vara rutiga men orkar inte ändra. Det lät roligast så här!) skulle ljuset då bli annorlunda?

 

Om min lägenhet låg på botten skulle mitt se annorlunda ut då?

 

Om jag hade varit ett djur skulle jag då vara prickig eller randig? Eller rutig? Eller rutiga prickar?

 

Skulle jag då ha kunnat extraknäcka som en lampa I Jalles lägenhet?

 

Även fast Jalle inte skulle vara där eftersom han var sin egen lampa?

 

Vem skulle i så fall bo där?

 

Skulle den personen vara medvetet om att lampan var en Jalle?

 

Nästa blogginlägg kanske jag borde förbereda bättre. Eller så rutar jag bara prickar i hela inlägget. Ritar menar jag. Ritar prickar.

 

Som är rutiga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0